Friday, April 22, 2011

Hotdog

21/4/2011-Merupakan hari yang paling mencabar & lawak la gak..kikikiki(^_^).nk tau sebb pe?cmni..pd tarikh tersebt,DNM wt pertandingan makan hotdog..nk tau x cmne aku boleh telibat dlm pertandingan ni?cmni mulenye..DNM wt pertandingan..so setiap unit kene anta wakil bg setiap unit,kalo nk di ikutkan la..aku tanye kekwn aku sume xmau.baik laki or pmpn..malu la..segan la..takt org gelak la..bg aku sume tu xpenting..lg pun bkn org luar tgk kite pun..alik2 bdk office je.. aku anggp tu suke2 je..n memenuhi syarat peyertaan je..menang kalah tu xpenting..janji enjoy(^_^)..dr stress je wt keje..Bertempt kt lobi M floor,para peserta kene daftrkn diri dlu sebelum bertanding..

Sesi pendaftaran & taklimat


Semangat btl ni mkn,ingt hotdog je..amik ko,mkn dgn roti skali + air botol.kene clearkan sume termasuk la air mineral tu..kene abiskan gak.3 yang terawal menang dpt hadiah..Memandangkn roti + hotdog+ air mineral..so mmg xdpt la aku nk abiskan.

ni la 3 ketul hotdog yg kene aku telan..

Peserta2 yg turut mgambil bahagian
Acara bermula time tu xde pk ape da..mmg nk mkn smpi abis la..2 ketul je sempat abis,lg 1ketul pas abis ptandingan bru aku abiskn..hahhah(^0^).bkn ape..da muak mkn..nk muntah pun ade..laki & pmpn campur..

Para pemenang.
 pape pun kenangan ni aku xkn lupekan..(^_^)..happy & enjoy(^_^)..

No comments:

Post a Comment