Saturday, April 23, 2011

Bumiku Hijau..

Hi sume..da lame aku xupdated blog aku ni..maklum la..bz katekan..sorry.. 

22/4/2011- Cuaca hari tersebut indah sgt,kebetulan hari tersebut hari BUMIKU HIJAU kt office kt bg,sume org kene pakai baju hijau..masing-masing dgn gaya tersendiri..kikikiki(^_^)..pagi tu ade sesi pendaftaran..org yg terawal,dpt hadiah "mug"& pemberian token bertempat kt bgunan sebelh office aku,time tu aku,ika,ekin,erin,megat,khalad,k.ain & k.roy da dtg awal..jadual start kul 10.kiteorg belum kul 10 da ade kt lobi..konon excited sgt la.(^0^)..punye la lame tggu..siap amik pic lg posing xingt.


Time ni panas gile..sbb indah sgt.(^-^)





Time ni bebtl panas bkn effect lighting lg...

Tetiba ika dpt call,bos suh attend meeting last minute..aku & ika ape lg..tension la..pastu terus gerk balik office semula..yg xleh blah,g attend meeting bwk diri je..buku & pen pun xbwk.kalah bos bwk buku & pen..hahahha(^0^)..stgh jam berlalu..layan meeting dgn rase xpuas atinye bile mmbr ika bgtau die dpt "mug" sbb g daftr awal..aku dgn ika dgn rase kecewanye wt keputusan nk blah dr meeting tu..sbb xde isu bkaitan pun..dgn alasan nk g toilet.hahah..lawak btl..nakal sungguh!!anak sapo la ni..smpi je kt tempt pdaftaran,daftr la..akak yg daftrkan kiteorg tu ckp ("maaf la dik,adik lambt..."mug" da abis..tggl "mug" yg guna tuk ptandingan melukis "mug" je."just token je ade)huhuhuhu(V_V)..sedih ooooo.token pun token la..nasib bdn..

No comments:

Post a Comment