Sunday, January 29, 2012

Hari Mingguku

29/1/12-SUN-Mata aku ini memang tak boleh blah la..sebab tak boleh nak tido plak..penangan minum pearl cafe tadi la ni..haish!!bila pandang dinding,teringat plak blog aku yang da berkurun aku tak update ni..aku kurang update sangat da.(padahal tahun ni xpenah update lagi..hehheh..ayat cover(",).maklum la..banyak keje la sekarang ni..bila da malam..mata aku ni cepat sangat mengantuknya,,.penat sangat rasanya..tapi tak malam ni..aku boleh tukar background blog aku lagi..haish..

Hari minggu memang keje aku duk lepak umah je..kekadang boring gak duk umah sesorg..orang len sibuk kua jejln..dating,ada yang sambung study..aku??duk je la umah..kalo si dia dekat,leh gak ajak dating,tu pun kalo dapat  cuti..huhuhuh..(V_V)..nasib badan..


No comments:

Post a Comment